måndag 16 maj 2011

Hos Anderssons

I FREDAGS VAR VI HELA SKOLAN TILL FRIDA ANDERSSONS FAMILJ OCH TITTADE PÅ DERAS NYA KALVAR.

DET ROLIGASTE VAR :
  • ATT KLAPPA KOSSORNA, SA CAROLINE
  • ATT FIKA, SA FREDRIK
  • ATT TRÄFFA KOSSORNA, SA SIGNE
  • ATT LEKA DINOSAURIE I SKOGEN,SA ANTON P
  • ATT SE KOSSORNA, SA MALVA
  • ATT HÄLSA PÅ HOS FRIDA, SA EMELIE
  • ATT FÅ VARA INNE HOS TJURARNA OCH EN TJUR SLICKADE PÅ MIN HAND , SA VIKTOR
  • ATT KLAPPA TJURARNA, SA MICHAEL
  • ATT JAG FYLLDE ÅR DEN DAGEN OCH ATT SE SEBBE NÄR TJURARNA SLICKADE PÅ HANS HAND, SA ELLA

TACK HELA FAMILJEN ANDERSSON FÖR ATT VI FICK KOMMA OCH TACK FÖR DET GODA FIKAT.

KLASS F-1:AN





3 kommentarer:

  1. Kalvar...snacka om söt!! Vad skoj.//Katarina

    SvaraRadera
  2. Vilken fin utflykt ni har varit på. Snällt av Ewa och Mats att ta emot er alla. Både kalvarna och kossorna är söta tycker jag.
    /Kajsa

    SvaraRadera
  3. De små kalvarna var verkligen söta. Idag, 30 maj, när jag åkte förbi deras hage så såg jag hur en del av dem låg i solskenet och myste i grön gräset, en del stod och mumsade i sig och någon av kalvarna tog sig ett krumsprång.

    Mamma Anna/granne med klavarna

    SvaraRadera